人间乐色

自留地。刷想刷的。

【自制】【荷兰虫/铁人】

在这里lo上也存一下吧_(:з」∠)_

这个CP太冷了真的,只能自己割肉QAQ

用有限的素材瞎剪,一定要说有什么剧情也就弥补了一下当时NBA广告里Peter没跟Mr. Stark一起趴体的遗憾(。)最后让人看不出来地拉灯了(。)

没什么技术,就算给bgm打CALL了,这首歌真的很符合我理解的虫铁,尤其是从小虫的视角来看!


附歌词:

They Don't Know About Us

-One Direction


People say we shouldn’t be together

人们说我们不该在一起

Too young to know about forever

我年纪轻轻 不懂什么是永恒

But I say they don’t know what they talk talk talkin’ about

但我说 他们什么都不懂

Cause this love is only getting stronger

这份爱只会变得更强烈

So I don’t wanna wait any longer

所以我不想再等了

I just wanna tell the world that you’re mine girl

我只想告诉全世界 你是我的

They don’t know about the things we do

他们不知道我们做的事

They don’t know about the I love you’s

他们没听过我们口中的“我爱你”

But I bet you if they only knew

但我跟你打赌 如果他们知道了

They will just be jealous of us

一定会嫉妒我们

They don’t know about the up all night’s

他们了解那些夜不能寐

They don’t know I’ve waited all my life

他们不明白我一直在等

Just to find a love that feels this right

只为寻找一个对的人

Baby they don’t know about

他们不了解这些

hey don’t know about us

他们不懂我们

They don’t know how special you are

他们不明白你有多特别

They don’t know what you’ve done to my heart

他们不知道你对我的心做了什么

They can say anything they want

他们可以说什么都可以

Cause they don’t know about us

因为他们不懂我们

They don’t know what we do best

他们不知道我们擅长什么

That’s between me and you our little secret

这是我们间的小秘密

But I wanna tell them

但我想告诉他们

I wanna tell the world that you're mine, girl

我想让全世界都知道你是我的


 
© 人间乐色 | Powered by LOFTER
评论(29)
热度(128)